School's killing me.. slowly

Känns som om det ända jag gör nu förtiden är begraver mig själv i skolarbete,
utan resultat då jag redan fått två IG-varningar. Har tappat motivationen helt.
Har haft en ständig huvudvärk i snart en vecka med.. Vet inte ifall det kan bero
på stress eller nått. Mitt humör har inte varit på topp heller. Ständigt sur och
irriterad och det går ut över mina närmaste även om jag inte vill.

Jag vill inte plugga. Jag vill ut och utforska världen, ha kul. Ta vara på varje dag.
Men utan utbildning så kommer jag i vilket fall aldrig uppleva allt jag vill.
Får försöka hålla ut & se det positivt. Har trots allt bara halva gymnaiset kvar nu.

Dagen har iallafall tillbringats med min kära naturkunskapsbok inför provet imörrn.
Kände som om jag hade rätt bra koll på det för 5 min sedan, men nu är allt gone.
Ska försöka åka tidigare till skolan imörrn & plugga mer då, om jag kmr upp vill säga.

Comments
Postat av: malin

Plugga inte för länge. Då glömmer du bort allt. Läs i ca 20 min, ta en liten paus drick vatten osv. INTE SITTA VID DATORN. Sedan så repeterar du de du läst innan lite och sedan börjar du med nåt nytt. Överbelastar du skallen kommer du att glömma bort allt!

2009-02-24 @ 09:38:30
URL: http://lundbergm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara till att peppa ju :O har ju inte märkt av försämrat humör iallafall som tur är men verkar behöva lite donken kaffe imorn hahahahaha har ju sett var det gör för ditt humör tidigare hahah

2009-02-24 @ 20:43:55

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0