Goodbye 2008!

Nu är det nytt år, samt nya löften. Lyckades inte så bra med ett hålla de gamla, men nu jävlar!
Letade iallafall lite bilder från året som varit, de jag kunde hitta iallafall.
Så det här var en del av mitt 2008 år, and i swear, it couldn't have gotten any much better.

Jag träffade massvis nya med underbara människor detta år:

I början på 2008 så lärde jag känna min älskade vän emil.


..men började även också umgås med min nuvarande bästa vän danielle.


Daniel träffade jag första gången i början av sommaren, love him!


And of course we party this year:








Men sedan så får man ju inte glömma alla resor jag gjorde detta år:



Bland annat till stockholm för att se HIM med brudsen ovanför & syrran.



.. men även också en tur till rättvik under classic car week.



I Augusti åkte jag ronja & johanna till stockholm i några dagar.


Men jag hann faktiskt med en tur till bulgarien med familjen också.


Andra minnesvärda stunder:


Härliga sommarnätter som aldrig tog slut.


Bus och massa bravader med flickorna mina.


Betydelsefulla personer som man inte träffar lika ofta som man borde.


Gatufesten 08. (tyvärr det enda kortet jag har, haha)

2008 har varit sjukt bra. I can only guess what's gonna happen this year!


Comments
Postat av: korv

nämen HAHAH där är ju jag HAHA va fult!

2009-01-02 @ 17:57:34
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Pearl

sv: gott nytt år till dig med :>

2009-01-03 @ 22:53:28
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: danniDAHBEST

hih love you baby<3

2009-01-07 @ 23:22:43

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0