Bilsemester

Igår kväll var jag & jimmy hundvakt hela kvällen åt världens sötaste hundar.
Kom iallafall hem för ett tag sedan & hade en tyst minut för min älskade
dator som tydligen har craschat medans jag har varit borta.. RIP.

Vilket i-landsproblem när jag vet att mina närmaste har det värre just nu.
Hoppas det blir bra snart, ni vet att jag älskar er!

Nu tänkte jag lägga in några bilder från bilsemestern lite snabbt innan jag
åker till syster malin för att spendera natten där, so here it goes.

DEL 1.
Tyskland









Budapest





Kroatien


Österrike




Danmark


Eftersom att dessa bilder är knäppt med mammas kamera så var jag lite osäker på vilken bild
som är från vilket land, men hoppas det vart någorlunda rätt. Med risk för att inlägget ska bli
alldeles för långt så lägger jag in bilderna från min kamera någon annan dag.

Comments
Postat av: Malin

jaa det måste vi göra:) men nu dom här dagarna håller jag på att måla huset:p

2009-07-06 @ 23:59:18
URL: http://maliinwestin.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0