6 maj

Efter skolan så tog jag en snabbis till jimmy's praktikplats & snackade med han ett tag, sedan
bar det av till kära h-sand, även känd som "överlever du h-sand, så överlever du allt", hähä.
Syrran fyllde 25 bast idag, congratz till henne..! Fick äntligen äta världens godaste tårta!

Sedan när vi kom hem så tog jag och min käraste sofie en promenad till skönsberg..
Tycker om henne så! Det är så mysigt att ha ännu en tonåring i familjen igen!

Nu ska jag lägga mig & sova, ska trots allt förstöra min sovmorgon imörrn genom
att åka till skolan 2 timmar tidigare.. urk. Ni får sova så gott allihopa. Peace out!


Dagens låt; Volbeat - The garden's tale.

Comments
Postat av: jacob

ofta du lyssnar på volbeat :P

2009-05-07 @ 15:38:51
Postat av: carro

Tjena!

Nu har jag bytt bloggadress, (vet inte riktigt om du kmr ihåg mig?) men jag hade tidigare bloggen "carrolovesbill.blogg.se"

Jag har nu bytt adress till carolinehallstrom.blogg.se :)



Hoppas allt e bra :)

2009-05-07 @ 18:10:16
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

sv: jaså :) haha, ah men den är bra den med!

2009-05-07 @ 21:59:46
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0