Veckans babe














Nu är det äntligen min älskade danielle's tur att få vara veckans babe, men det var väll ändå inte så oväntat att det skulle komma inom snar framtid, med tanke på att hon är min bästa vän.

Det är läskigt att jag kan känna en sån stor samhörighet till en person som jag känt i drygt 1 år.
Det är något som aldrig har hänt mig förut.. Men du betyder trots allt mer än någon annan!

Vi har gått igenom så sjukt mycket saker tillsammans det senaste året, både dåliga & bra.
Men jag är glad att jag fick uppleva allt det med dig, för du gjorde mitt år bättre än någonsin!

Så nu vill jag säga;
tack för att du alltid super sig så redlöst full så man har någon att skratta åt,
tack för att du gör alla tonlägen när du pratar som jag stör mig på,
tack för att du tycker att allting är hardcore hela tiden.
tack för att du aldrig vill dela med dig av dina mackor på skolan när jag är hungrig.
och även också;
tack för att du grinar med mig, istället för åt mig.
tack för att du alltid ringer för att kallprata om allt & ingenting.
tack för att du sprider sådan glädje i mitt liv.
tack för att du är den du är, och inte som alla andra.



Jag älskar dig mer än alla nudlar i världen!


Comments
Postat av: carro

Fina bilder!

2009-05-10 @ 17:52:08
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: Ellen

ja det var det jag tänkte, det är ju ganska kul :)

2009-05-10 @ 19:47:15
URL: http://hotstreet.blogg.se/
Postat av: danniDAHBEST

gud va söt du är gummsis! jag trodde inte att man kunde vara mer älskad än nudlar när det gällde dig men ! :') jag älskar dig så obeskrivligt mycket, du är min bästa vän och du kommer alltid att ha en enorm plats i mitt hjärta! <3 PK!

2009-05-12 @ 10:43:43

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0