4 maj

♦ Jag har bara varit riktigt kär en gång, annars har jag väldigt svårt för att bli kär.
Rädslan för att bli sårad & inte duga till väger över det faktum att våga chansa.

♦ Trots att alla mina vänner har en betydelse i mitt liv så finns det enbart 3 stycken
som jag känner att jag verkligen att jag kan lita på & inte skulle klara mig utan.
3 stycken solstrålar som lyser upp varje dag i mitt liv. Jag älskar er mer än allt..!

När jag är mår dåligt eller tycker att allt går åt helvete för mig så brukar jag
sätta mig ner och skriva av mig allt jag känner i ett brev, som jag sedan stoppar
ner i en speciell låda. Sedan om några år om jag känner liknande då, så
kan jag öppna ett av dom & vara tacksam för det jag har vid det tillfället
och ha vetskapen att jag slipper gå igenom det jag gick igenom då, nu.

♦ Jag är en väldigt glad, men tyvärr negativ person. Om jag väl bestämt mig för
något, så slutför jag det aldrig om det är en minsta sak som går fel för mig.
Då blir jag tjurig, slänger huvudet i bordet och skriker " JAAG KAAAN INTEEE!!!"

♦ Jag vägrar ta skit & står oftast på mig för vad jag tycker och tänker. Sedan kan det
ju komma situationer där jag håller saker inom mig för att inte sårar människor.
Men bortsett från det så är jag en väldigt "rakt på sak - person". Ärlighet varar längst.

Comments
Postat av: Elin

Mig kan du alltid lita på iaf. puss

2009-05-04 @ 09:11:15
Postat av: saharasäänd

hua vad jag saknar dig!

2009-05-04 @ 15:13:54
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: jacob

Visste och visste. Jag har dock märkt mycket av det under den korta tid vi känt varandra :)

2009-05-04 @ 19:23:51

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0