Danni is in the house!

Tjosan i trosan! Det är Danni här, jag och semlan sitter och ska försöka plugga lite på engelska Lecture saken. Men det är lite smått tråkigt så vi tittar på Kurt Cobain clip istället eftersom semlans ämne på lecture är just Kurt Cobain.

Imorgon är det iallafall min  b-day, jag blir hela 19 bast och det är bara ett år kvar innan systembolaget bombaderas och ökar sin omsättning med en miljon när jag ska börja hänga där! Det blir iallafall ferre imorgon, bjarnis vad söt och erbjöd sig att ha fest för mig :) ganska sjysst!

Men nu ska jag lämna tillbaka datorn till semlis så att hon får något pluggande gjort! PÖSS PÅ ER ALLA OCH GLÖM INTE BORT ATT SÄGA ETT LITET GRATTIS TILL MIG IMORGON! (då skulle jag bli lite glad!)

Comments
Postat av: Julia

Haha, ni är underbara!

2010-02-19 @ 14:05:29
URL: http://juliahill.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0