Thuesday

Idag har det varit en rätt så lugn dag. Fyra lektioner och möte med förläsaren inför vår temadag.
Nu är det massvis med pluggelilugg som står på schemat. Trots att jag har minus motivation kvar så
är det bara att ta sig i kragen. Det är förjävla jobbigt men bara 129 dagar kvar nu, föredrar dock att
säga drygt 18 veckor istället vilket låter så mycket kortare.

Just nu sitter jag och försöker skriva klart den där jäädra stilanalysen, vilket går bajssegt. Sen är det
lite spanska + distansuppgifter tills jag slutligen kan få lite ro i själen för ikväll. Super skönt att det är
sista skoldagen för veckan imorgon. Nu ska jag försöka fortsätta med det jag påbörjade. Peace out.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0