zigge.

Jag är seriöst livsrädd för katten mamma har skaffat. Eftersom jag varit väldigt elak och ignorerat han
ända sedan jag kom hem från härnösand idag så tänkte jag vara lite snäll nyss och låta han vara inne
på mitt rum. Eftersom att han såg riktigt jag-smider-planer-för-att-förstöra-ditt-liv ut så släppte
jag tillslut ut han, vilket resulterade i att han nu har stått och klöst och bankat i dörren i drygt en kvart..
Ganska läskigt. Blir lite småskraj...

Kanske inte det sötaste mina ögon har skådat.



UPDATE: NU HAR HAN BÖRJAT IGEN!!! Vad ska jag göra?
Söva ner honom? Mata honom? Klia han på magen?

Comments
Postat av: Elin

hahahaha Ha ni skaffat katt!!!<333 men emelie katter är ju det myysigaste som finns dock va den där rätt ful haha xD klia den under hakan och klappa den så kommer den gilla dig ;)

2010-01-25 @ 13:07:07

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0