5 juni

* Att sommaren äntligen är här, vilket iofs innebär jädrans mycket mattepluggande,
men även också fina vänner, bad, sol och onödigt mycket alkohol (förlåt mammsen!)



* Att det är hela 5 dagar kvar tills jag fyller myndig.. Kunde väll åtminstonde varit 2?

* Att jag efter imorgon inte kommer få träffa min älskade danielle på 1 månad!
När hon kommer hem väl kommer hem från turkey så har jag hunnit åkt :(














but i'm still gonna love you as much as when you left, when you come home!!


Comments
Postat av: Linda

Hej syster yster!

Vad KUL det är att läsa din blogg, känner igen mig själv en del när jag var i din ålder (du vet på stenåldern S)



Nu till det viktiga... VAD önskar du dig när du fyller år?

Kram så länge

2009-06-05 @ 10:59:20
Postat av: danniDAHBEST

hej älskling! jag kommer att sakna dig supermycket!! men när du kommer tillbaka så ska jag inte lämna dig på hela sommarlovet! du kommer inte ens att få gå på toaletten själv från och med då! jag älskar dig super mycket min bästa vän! <3 PK!

2009-06-05 @ 16:20:37

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0