20 maj

Nu är det drygt 2 veckor kvar av skolan och ni kan inte ana hur skönt det känns!
Jag måste faktiskt erkänna ändå att jag är väldigt stolt över mig själv just nu..
Nästan hela tvåan har varit ett helvete, fullt med saker att göra exakt hela tiden,
och det har varit ett antal gånger jag varit nära på att ge upp & bara skita i allt.

Ändå sitter jag här, kanske inte med betyg högre än G-nivå, men så jag klarar mig.
Och jag är jävligt glad över att jag ändå har kämpat mig fram till det sista.

En vän sa till mig en dag, när min motivation verkligen låg på botten.
"Allting du gör, gör det med ett leende". Och det har hjälp mig nått grymt.

Kan inte förstå att jag har exakt 14 riktiga skoldagar kvar av tvåan nu,
sedan är det bara sista året kvar & att börja planera inför studenten..
YEEEEEEEESSSSSSSS!!! Nästa år då jäävlar ska jag ligga på topp igen kan jag lova!

Comments
Postat av: Anonym

Själv är man klar med skolan, forever;)

2009-05-20 @ 20:44:52

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0