19 november

Igår så spenderades kvällen i sidsjön hos danielle. Slutade runt halv 5 och då var ju pricken
över i:et att jag först åkte med fel buss så jag hamnade i matfors. Stod ute i regnet en halv
timme och väntade på bussen tillbaka och då åkte jag för långt istället så jag fick gå en halv mil.
Slutade med att jag var hos danielle nångång efter 6.. hehe.

Vi pluggade iallafall mestadels av kvällen iför bokseminariumet idag, som gick
betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig med för den delen.

Nu sitter jag & skriver ännu en filmanalys. Vi har seriöst haft 3 stycken den senaste månaden.
Ikväll ska förhoppningsvis jennsan komma till mig för en sleepover, så det blir nog kul! :-D

Jajajajaja, nu ska jag fortsätta pluggandet. Peace out!


Comments
Postat av: sofie

du är inte allt för duktig du eller ;) HAHAHAHA

2009-11-19 @ 17:02:27

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0