10 november

Hejhopp! Det vart inte lika mycket plugg som jag hade planerat. Hittade så mycket andra roliga
saker som jag hellre prioriterade, men jag dör väll inte förhoppningsvis. Jag och min kära mor
har iallafall spenderat kvällen framför tvn. Kollade bland annat på nån kille som fixade implantat
i rumpisen och anna book som fixade brösten i nått program på tv4+. Hahaha, vad är det med folk
som tror att hela svenska befolkningen är intresserad av att se deras bröstlyft, nosejob m.m?
Skulle skämmas om det vore min morsa. Alla Klassisarna har sett hennes tuttar lixsom, haha.

Jaja. Nog om det... Nu ska jag slå på en film tror jag.
Imorgon blir iallafall en bra dag. Det känner jag på mig. Peace out.



Dessa skulle inte sitta helt fel;

Från; forever21 & topshop

Comments
Postat av: ronja

jaa absolut! bara det att jag inte kommer in på de där jävla first class där alla mina arbeten finns -.-

PUSS

2009-11-11 @ 17:56:02
URL: http://rronjaevelina.blogg.se/
Postat av: jennanenna

Tror tusan det du har sovmorgon till 13.35 jag har hål från 9.30 tills dit:o så du kommer att få en underbar dag!=)

2009-11-12 @ 09:04:39
URL: http://jennanenna.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0