11 oktober

Idag så åt jag världens godaste mat!! mhm. Min syster, hennes man + barn kom
på besök vilket resulterade i att mammsen bestämde sig för att vara väldigt
effektiv och göra både avancerad mat (alltså ingen matlåda, hehe) och efterrätt.
Tycker om såna dagar.

Nu sitter jag hemma hos patrik och väntar på att han ska sluta spela tv-spel.
Killar alltså. Han tjatade på mig att jag skulle skynda mig med mina saker,
skriva klart engelskan och duscha. JA, nu sitter jag här helt redo och väntar
på att han ska slå på transformers som han tjatat om att vi ska se hela kvällen.


På tal om ingenting alls. Jag satt och filosoferade lite då patrik rättade mig och
sa att det heter "fet-tisdag" istället för "fettisdag". Alltså FET-tisdag.
Var det bara jag som inte visste det? Haha. Gud vad jag vart road av mig själv.

Jajaja, nu ska jag hota att tända eld på lägenheten om han inte slutar spela. Peace out.


Nån som har sett den & kan säga ifall den är sevärd eller inte?


Comments
Postat av: Linda

Blev så glad när jag såg att det var uppdaterat här :)



Ha en härlig söndag! kram syster

2009-10-11 @ 10:28:00
Postat av: danniDAHBEST'

DEn ÄR ASBRA!!! I PROMISE!

2009-10-19 @ 10:07:58

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0