15 oktober

Efter skolan idag så gick jag och mami på stan och tog en välförtjänt pizza på källarkrogen.
Dom har lätt sundsvalls kanske godaste pizzor? I vilket fall så fick jag världens överraskning
när jag kom hem och såg att min kära lil'sis sofie hade kommit hem från nordvik, wiho!

Mot kvällen så tog vi en kvällspromenad på ungefär 45 minuter, hurtigt jag vet.
Nu sitter vi här vid varsin dator, haha. Tror det är på tiden för mig att tänka på refrängen
snart tror jag. Måste vara pigg och kry imorgon när jag ska få vara med min sötnos,
som jag för den delen saknar till tusen just nu!! Aja, nu ska jag hoppa i säng. Peace out!


Comments
Postat av: sofie

jag saknar dig också och våra promenader på kvällarna :(

2009-10-22 @ 10:38:46

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0