26 oktober

Sitter & lyssnar på gammal techno på spotify. Varför vet jag inte. Orkar väll helt enkelt inte
byta låt. Kollar bort mot högen av disk som skriker efter att diskas. Jag orkar inte det heller.

Känner hur det bränner i hela kroppen efter att haft en stekhet dator på
mig hela kvällen. Att flytta på den? Det är något jag inte absolut inte orkar.


Funderar på att se en film och ta itu med det jobbigaste problemet, städa patriks lägenhet,
imorgon innan jag möter upp jimmy på stan. Han förväntar sig att jag ska möta upp honom
runt 10 nångång.. Alla som tror att jag kommer orka kliva upp då, räck upp en hand.



Jaja, nog gnällt. Nu ska jag göra något av mig själv. Peace out.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0