just another magic monday

Har blivit dåligt med uppdatering här på senaste tiden, men ska försöka bli bättre hädanefter.
Igår var jag iallafall hos syster efter att ha varit där sen i lördags, så mot kvällen begav jag
mig mot patrik. Vi hyrde filmen "the wicker man" med nicholas cage. Det var väldans bra även
om man blev väldigt förbannad och sur mot slutet. Mycket sevärd film!

Nu håller jag på att fixa iordning mig för att strax kila iväg till bussen och skolan, känns dock
inte så lockande med -25, men a girl's gotta do what a girl's gotta do. Skulle inte sitta helt fel
med lite värme och säga.. hm thailand? just nu. Jaja, nu ska jag dra igenom skatboet på
huvudet lite snabbt innan bussen går. Peace out.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0