thuesday

Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej.
Men jag går inte isär, när jag går med dig.



Allting känns så himlans bra just nu! Trots att jag är super trött mest hela tiden, har sjukligt mycket att
göra i skolan och nästan ingen tid för någonting annat. Det känns äntligen som projektarbetet har kommit
på fötter, vi har fått kanske världens mest awesome slutuppgift i engelskan (ja, jag vet hur nördigt det låter),
sen att jag har den mest fräna pojkvännen någonsin är ju inte heller ett minus.
Jag är på sååånt bra humör så jag blev till och med glad över den superanonyma kommentaren jag hade
fått från någon som tydligen har något emot mig. Lämna gärna fler roliga kommentarer så jag kan glädjas
att just du sitter och slösar din värdefulla tid på mig ;-) Jaja, nu ska jag pussa på monstret mitt. Peace out!



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0