monday

Nu är äntligen FN-rollspelet avklarat. Även om det inte gick sådär superbra så är det fortfarande en
stor börda som lyfts från mina axlar efter de dryga sju veckor vi har arbetat med det.
Dagen bestod av ett öppningsanförande från alla delegater, lobbying, förhandlingsmöte och sedan en halv
kort uppföljning efter det. Jennsan hängde på hem till mig efter skolan för lite effektivt plugg, så nu sitter
vi här. Har prov på onsdag i filosofi som jag borde plugga på, men istället dricker jag kaffe och sjunger till
hall & oates underbara you make my dreams come true.. Kanske den bästa låten justnu!?


Dagens vill ha:


JAA. Jag vet att jag måste börja knäppa mer kort så
jag slipper lägga ut assnygga kläder hela tiden...

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0