"Life is a climb, but the view is great"

Idag är jag himlans nöjd och lycklig i själen. Provet gick förvånadsvärt bra, med tanke på hur väldigt lite jag pluggat. För att rewarda mig själv så har jag myst till det med mig själv hela kvällen utan att ens slängt en blick på skolböckerna, även om det skulle behövas. Vi är trots allt inga supermänniskor. Alla behöver lite ro och en paus från alla krav och ansvar ibland, så att vi sedan kan komma tillbaka med nya tag.

Nu ligger jag och slits mellan att antingen återuppta läsningen av "att älska som en porrstjärna" som jag har läst i över ett halvår nu. Läste ut nästan hela boken på två dagar, men lämnade kvar drygt 30 sidor som har legat och väntat på mig ett bra tag nu.. Eller kanske om jag tar och ser the breakfast club?!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0