What's up with that?

Vad är det som händer med en när man börjar blogga egentligen?
Idag har jag gått runt hela dagen & haft sån där världen-kommer-gå-under-panik
enbart för att jag inte uppdaterat på hela dagen.
Men sanningen är att världen inte går under, (den har inte gjort det än iaf)
och jag vill inte skriva bara för att skriva, that's it.

Skulle vara roligt att läsa någorlunda djupare och musikinspirerande bloggar
istället för alla dessa likadana modebloggar. Jag efterlyser härmed det.

Så här party känner jag mig just nu.. typ

Comments
Postat av: MAlin DAH!

Det ser du som om du är en DJ! COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT

2008-12-15 @ 23:06:15
Postat av: SussieK

Haha, vilken söt bild ^^

2008-12-17 @ 12:40:17
URL: http://sussiek.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0