The first one

Here it is, min nya blogg. Skitful, jag vet.
Men jag vågar inte röra designen nå mer för jag vet att det bara fuckar sig som vanligt.
Känns lite deprimerande med alla gamla inlägg som är borta men förhoppningsvis är det några ppl som har följt med mig hit & som kan peppa mig så jag fortsätter blogga & tar igen allt!

Var det någon som följde president valet igår natt btw? Jag är grymt glad över att Obama vann! 
Vafan är det för jävla resonemang av Mccain att vara emot abort
& inte tillåta äktenskap för homosexuella? Helt fuckedup.
Så alla som kanske blir på smällen av en våldtäkt, ska behöva föda det barnet oxå? 
Och människor med en annan läggning ska ha mindre rättigheter än oss andra,
bara för att samhället inte kan hantera det som "är utom det normala" som vi är van vid.
Helt absurt om jag får säga så, diskreminering på hög nivå.
Gubben måste ha varit stenad eller nått när han framförde sina åsikter.

Jaja, nu ska jag sluta babbla & dra iväg och möta mamsen som kommer med nudelz,
höres later alligator!

Comments
Postat av: veronica

GO OBAMA, GO GO, GO OBAMA! :DD helt rätt att han vann! och McCain kan ju ta sig någonstans -.-' oooch, smexig blogg fo sure! :'D

2008-11-05 @ 19:55:38
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Malin

HEjjaaa hejjaaa snygg blogg! Pepp pepp pepp från detta hållet:D keep it up! <3 Pöööööss från din snyggaste-bästaste-smartaste-vackraste-självgodaste kompis du har:D

2008-11-05 @ 19:58:59
Postat av: jonkan

Veckans bästa nyhet ju att Obama vann :D George och republikanerna ska bort ...det ända rätta :D:D najs bloggg föresten

2008-11-05 @ 21:53:05
Postat av: daniB

helt rätt =D

2008-11-06 @ 00:09:54

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0