29 april

Alla år jag ansåg att du alltid skulle vara oersättlig, en finare person skulle inte gå att hitta.
Så fel jag kunde ha. Jag kan ärligt säga att jag äcklas av den person du som visades vara.

Du är så liten i mina ögon, du ska bara veta. Jag är så jävla besviken på dig.
Jag har alltid sagt att jag alltid kommer finnas där för dig oavsett vad.
Men fan inte den här gången.. du har gjort mig besviken för sista gången.

Detta skriver jag inte av längtan efter "oss" igen, utan för att du ska inse vilket jävla
svin du beter dig som & att du måste sluta behandla andra efter hur det passar dig..
Idag är du kanske "någon" för någon, men framöver när du behandlat henne som
skit med så kommer du vara ingen i allas ögon. Think about it.
Trots allt du gjort mot mig, så hoppas jag att du får ett bra liv. Tack och hej.



"You're not the only one, so hear me when I say. The thoughts of you just fade away"

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0