Saturday

Nu börjar lovet närma sig sitt slut. Och jävlar du, Jag kan för en gångs skull säga att jag
har tagit tillvara på varenda dag. Fyfan vad härligt det känns.
Bara dryga 2 månader kvar i skolan nu med. Det blir piece a cake.

För den delen så fyller jag år om 53 dagar med, för alla som är intresserade.
Jag förväntar mig MINST 50 nudelpaket. Det skulle göra mig lycklig ;)

Nu blir det festfestfest & mera fest, fast jag ska vara nykter såklart. Hihi. Peace out!

Gammal bild på mig och hillan från somras!

Comments
Postat av: Figgelito

Förstår du hur stor kastrull som behövs för att tillaga 50 nudelpaket? Det är inte ens en kastrull längre det är en kittel!=P

2009-04-20 @ 23:49:31

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0