I freakin lovin' it!

Det jag tillbringat större delen av min tid de senaste dagarna, har varit till att skriva.
Den här gången är det dock inte brev till mig själv om 30 år som blir nedsparade
i en låda längst bak i garderoben, utan låttexter och dikter.
Tillägnade personer jag håller kär & personer jag rent utsagt vill slå ihjäl.

Det känns jävligt befriande att skriva, även om jag kanske inte låter det bli offentligt för andra.
Som det känns nu, så är det det här någonting för mig. Det här är jag.



to you. there i go, thinking of you again >click

Comments
Postat av: veronica

jag älskar att skriva! speciellt om saker som man stör sig på eller liknande. det blir liksom.. som terapi! haha :D

2009-04-06 @ 08:41:45
URL: http://outofview.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0