21 augusti

Igår hade jag och elin så tråkigt, så vi fick nått ryck och åkte till älskade härnta istället.
Kvällen där spenderades med jonas och douglas, kulkul! Runt 1 nångång så drog vi
och träffade rickard en snabbis innan vi begav oss hemåt för att käka nudlar, mums!

Idag så åkte jag & mina systrar till pappsen & grattade han som fyller år, gamgubben.
Efter det så satt jag mig på bussen hem, men såklart med min vanliga otur så började det
typ ryka från bussen så alla fick kliva av. Fick stå ute i regnet utan jacka i evigheter, brr.

Nu ligger jag & äter kladdkaka och lyssnar på lundell, ska nog försöka komma i säng tidigt
ikväll, med tanke på att jag bara har helgen på mig nu att göra klart matten,
vilket betyder att jag måste försöka ta mig igenom 2 jävla prov imorgon, urk. Aja, P&L ppl!

(Klicka på bilden ;))

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0