ARGH!!!!

ALLTSÅ!! Det kan ju inte finnas någon i hela universum som hatar matte lika mycket som
jag gör! Kursen förpestar mitt liv helt ärligt talat. Vafan ska jag behöva kunna massa jävla
sidovinklar eller ekvationer i likelse med 2x (y+3z) -56..?
Jag menar, det är ju inte så att jag är menad till nått stort eller föddes för att förändra världen.

Jag blir så äcklad av att kolla på dom jävla dära högfärdiga talen. Dom är seriöst min största
fobi, ungefär typ som nudlar utan sås. ÅH, det här kommer bli min undergång.

Comments
Postat av: Elin

jag hatar det lika mkt som dig :/

2009-08-17 @ 20:17:48
Postat av: Jannice

Du är så jävla rolig Emelie! =)

2009-08-17 @ 22:12:09
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte vara du som hatar matte älskling! du kommer klara det, utan tvekan! miss you <3

2009-08-19 @ 18:27:52
Postat av: Linda

Med vilja och våld går det mesta :)

Skulle det inte kännas skönt att en dag kunna hånle åt matten och säga med ett flin "Jag har knäckt er kod!!" ?



Kämpa på! å ring om du vill ha peppning eller hjälp!!



Kram och styrka från storasyster

2009-08-21 @ 10:29:03

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0