rädsla.

Något jag ofta tänker på och är rädd för, är faktiskt att min lillebror på 4 år (pappas sida),
ska sluta se mig som hans storasyster. Jag vet inte varför, men jag kan bli så himla rädd,
just därför jag inte träffar han så ofta, att han ska sluta "räkna in mig" bland hans systrar,
när han blir äldre just av den anledningen.. Eller att jag inte får vara en del av hans liv..!

Jag vet att det är dumt att tänka så, men jag kan inte hjälpa det.
Jag hade velat spendera mer tid med honom än vad jag gör nu.


Älskar dig världens finaste lillebror!! ♥

Comments
Postat av: patriks underbara lillebror

du har ju alltid mig ;) <3

2009-09-06 @ 21:54:30
Postat av: [emelie]

ja marcus, det tänke jag ju faktiskt inte på;) haha!

2009-09-07 @ 00:52:17
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0