Sjuk och förjävlig

Nu är det andra dagen jag varit hemma från skolan & jag är redan måttligt less.
Jag menar, det är skönt att fejka att man är sjuk och vara hemma, men inte när man
verkligen är det, då är det bara urtråkigt.

Jag är så utmattad. Febern och snuvan har äntligen gått över, men det blir tamefan
inge bättre med halsen..! Är så slut och utmattad i kroppen efter allt hostande nu.

Nu sitter jag bara och hoppas på att jag ska vara någorlunda friskare tills imorgon
så jag kan gå till skolan, tjooho! (trodde aldrig jag skulle få höra mig själv säga det)

Ska försöka fördriva tiden på nått bättre sätt nu, vi hörs förhoppningsvis INTE imorgon!


Comments
Postat av: Elin

snuttipullan då<3333

2009-08-27 @ 18:28:08

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0