11 augusti

Igår så drog jag och sofie ut till kvissle för att tillbringa kvällen med grabbarna där..
Vi hade kul som fan. Umgicks, körde lite "roliga" spel och tog tusen kvällsdopp, skönt!
Det var tur att man hann göra något med sofie innan hon flyttar med, vilket är snart!! :(

Idag så var jag iallafall med patrik ett tag innan jag drog ner på stan för att kika runt lite
med malin, bella & madde.. Åh, vad det var kul att få träffa dom! Senare när jag kom hem
så tog jag en prommis.. Eller ja, i 10 minuter åtminstonde, tills jag fick en konstig känsla
i magen att det skulle hoppa fram nån random person ur skogen och antasta mig, så då
gick jag hem, haha.

Nu ska jag leta efter nånting att käka, som det gonzo jag är, & sedan slå på en film.
Lägger in lite bilder från igår med när jag ändå är på G..! Ha en bra kväll ppl!

Grabbarna grus... (två badkrukor!!)

Inte alla som kan kissa & se sådär frän ut samtidigt!

Kommer sakna dig & dina kläder, varje minut, varje dag :( </3

Badkrukooooor, tji fick ni!

Den här söta bilden får avsluta, bara för att..!

Comments
Postat av: Elin

HAHAHAHAH fyfan vad söt du är kisspuppa<33

2009-08-12 @ 01:47:31

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0