Friday

Igår kom mina kära vänner emilius & hillan hit och chillade med mig all night long!
Hade jävlarns trevligt nå jag säga. Solade, snackade skit & hade allmänt trevligt.

Och nuuuu!! är det äntligen lov. Morsan & hennes gubbe har åkt till gbg över helgen,
så då blire jag & sofie som har våran alonetime här hemma dårå. Fåse vad man
hittar på för bus. Gomat idag iform av tacos är något som är säkert iaf, ohyes!

Imorgon därimot så ska jag & malin längskida 7 km ut i skogen för att käka våfflor.
Ett bra tag sedan man åkte nu, men kul blire iallafall! :D Can't wait.


Justja! Den här söta tjejen kommer börja köra lite videobloggar här på min coola blogg!
Exakt när vet jag inte, men förhoppningsvis inom snar framtid. Don't dare to miss it!

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0