Valentine's day

Idag är det ju alla hjärtans dag, en dag som enligt mig är så grymt överskattad.
Jag menar, varför ska det finnas en bestämd dag då man är tvungen att visa
sin kärlek genom att köpa massa matriella saker? & varför ens det faktum att man
måste köpa varandra saker? Räcker det inte att man får vara med den man tycker om?

Det är faktiskt 365 dagar på ett år & jag själv anser att det skulle betyda så mycket
mer om man visade sin uppskattning för varandra nån "vanlig" dag, eller vad säger ni?


Comments
Postat av: ronjiii

men har inte kunna gjort de nu på flera dar när jag vart hos mamma:( interner är sär, de enda sidorna man kan gå in på är msn(om man har tur) och familjeliv ibland.. men de tar hundra år innan allt laddar oså:s men nu är jag hos pappa så nu ska jag uppdatera:D fisbabe!

2009-02-15 @ 13:26:14
URL: http://rnew.blogg.se/
Postat av: Sofi

Precis.. det är rätt olika med vissa skådespelare.. ibland är de skitbra o ibland inte ;P

2009-02-15 @ 18:17:11
URL: http://beciell.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0