En mysig film alla borde se


Det känns inte riktigt som att jag har kontroll över mina känslor just nu konstigt nog.
Har sett 4 filmer ikv. 3 komedier och en drama/fantasy & jag har grinat som ett cp.

Tuck everlasting är därimot en film som jag rekommenderar starkt. Något
alla borde se. Sjukt bra var det iaf måste jag säga. Den handlar om en flicka,
 winne, som är dotter stadens mest förmögnaste familj. Hon känner sig väldigt bunden
till hennes strikta liv, så hon flyr ut i skogen där hon träffar jesse. Hans familj bär på
en hemlighet. Dom är odödliga efter att dom druckit ur en magisk källa.
Då winnie & jesse blir förälskade så står hon inför valet att välja mellan att återvända
hemeller att leva förevigt tillsammans med jesse. Exciting huh? Se den nu!

Comments
Postat av: Josefine

fina bilder från filmen :)

2009-01-06 @ 11:11:04
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, den verkar bra!

2009-01-19 @ 21:22:32

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0