9 juli

Har suttit och försökt fixa en någorlunda bra design till sofie hela kvällen..
Bäst att den duger för den där snorungen för nu orkar jag inte pilla mer :)

Längtar som attans till imörrn när jag ska träffa my fränds, john och danni. Saknar dom!!
Får se till att ta med kameran med så jag kan påbörja med att bygga upp mitt liv igen
eftersom att min data som sagt crascha, vilket betyder att alla mina minnen från
de 3 senaste åren är poff,gone. But that's life! Nu ska jag rota i kylen & sätta på en film.


Här är något jag tycker är fint.. Peace and love ppl!

"We can't go on, pretending day by day
That someone, somewhere will soon make a change
We are all a part of god's great big family
And the truth, you know love is all we need"


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0