3 juni

Hej alla gosiga bloggläsare! Här sitter jag & försöker knåpa ihop ett någorlunda
dugligt argumenterande tal tills imorgon, medans solen skiner utanför fönstret.
Känns lite tråkigt, but hey! a girl is gotta do, what a girl is gotta do!

Ikväll var det planerat att jag & sofie kanske skulle gå på bio, men som det ser
ut nu så finns går det inga bra filmer, så det kanske är värt att vänta istället.
Är grymt sugen på tältning, får se ifall grabbarna har lust att vara lite spontana!


På tal om ingenting alls, det > här är vad jag har nött dom senaste dagarna.
Ingen bra kombo har jag märkt, jag blir extremt ledsen när jag hör den.
Haha, tror jag har sett för mycket på titanic! Men iallafall, listen and enjoy!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0