12 maj

Snacka om sur jag vart imorse när jag åkte in till skolan & fick veta att jag tydligen
missuppfattat det faktum att vi INTE skulle ha naturkunskap idag?
Suck.. Jag som var ledig hela dagen, förutom det då. Ruggigt less man vart.

Nu sitter jag iallafall i soffan, myser på & försöker plugga statsskick inför fredag.
Har dock ingen fokus då jag har fastnat i den här låten som jimmy skickade igår;


Helt underbar låt & video.. Rekommenderar alla att se den på direkten(!) buhä
Undra hur många gånger jag fått pressa tillbaka tårarna när jag sett den här..


Comments
Postat av: sandy

åååh, den är ju så fin :D jag hade typ glömt den! :O:|

2009-05-12 @ 19:24:51
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0