25 maj

Nu har jag varit väldig dålig på att uppdatera, ännu en gång. Ska försöka bli bättre!
Idag efter skolan så kom jimmy förbi och umgicks med mig, väldans trevligt..
Sen så har jag bara pluggat mest hela dagen inför mitt nk jävla prov imorgon, bleeeh.

Tog dock en "power-walk" innan jag la mig här och dega. Hur skönt som helst.
Tror jag måste börja med det lite oftare.. HAHA, dock så hade jag glömt nycklarna
till porten så jag vart utelåst i sisådär 30 timmar tills en life savior kom.. Asnice.

Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på systrar i jeans innan jag somnar,
ska försöka åka tidigare till skolan imorgon & plugga. (gud vad jag är bra).

Comments
Postat av: elin W

hahaha glömde du nycklarna igenXD hahahah mobbaat!!!<333

2009-05-26 @ 19:55:19

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0