Dagens störelsemoment

Tror jag ska börja med något nytt. Dagens störelsemoment eller något sådant..
Tänkte i vilket fall dra till med en sådan idag för omväxlingsskull..

Med den enkla motiveringen.. Bruden är typ 14 bast(?) Sitter där i sin webcam, med hennes
sönderblonderade hår, idomin läppar & fejkbränna. Trycker upp brösten lite extra "enbart för
att provocera" och kör dag efter dag med de välkända orden, "jag är så jääävla snygg" hihi.

Trots att hon praktiskt taget ljuger sig genom hela bloggen, så finns det något hon har rätt i.
Man blir helt jävla beroende.. Inte för att jag avundas henne utan för att hon är så.. störande.
Jag har trots allt suttit som ett ufo hela kvällen & klickat in mig på hennes blogg typ 30
gånger för att kolla efter en uppdatering.. VAD HÄNDER MED MIG?!?
Hur kan något så skrattretande vara så beroendeframakallande?

Comments
Postat av: veronica

HAHAHAHA det är samma för mig! jag stör mig såå mkt på henne och hennes korkade inlägg, men det går inte att INTE läsa hennes blogg? :o jag typ.. hatar henne för det xD hahaha

2009-05-12 @ 22:59:08
URL: http://outofview.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0