26 november

Som vanligt har det varit sämst update, men jag & malin har haft allt annat för oss den
här veckan. I vilket fall så ska jag börja göra mig iordning för sängen nu.
Malin tänker tvinga upp mig 6 imorgon för att tvätta!?? Gotta love her sometimes.

Har en ganska kort dag imorgon så det ska väll gå an ändå. Bara supportmatte & engelska.
Efter det ska jag och malla ta en sväng på stan & kika efter lite kläder inför kvällen då det
blir lite paaarty. Jaja, nu ska jag kila så inte jag får en smäll. Peace out!



PS. Hoppas att du uppskattar min uppdatering JENNIE DS.

Comments
Postat av: jennie

haha, wei!=) jag har faktist med updaterat!x)

2009-11-30 @ 13:45:14
URL: http://jennanenna.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0