Tvångstankar

Alltid när jag är ensam och vet att absolut ingen hör eller ser mig, så lyssnar jag på musik
som darin, britney spears, jimmy jansson osv. Jag vet inte varför. Men det är jävligt störande.
Det kommer typ automatiskt att jag går in på spotify och trycker upp playlist "bögmusik"
(som jag döpt enbart för att folk inte ska tro fel saker om mig, hehe)

Egentligen så är det ingenting jag tycker är bra. Eller kanske jag gör det,
jag kanske lever i förnekelse. Vem vet.
Det mest troliga måste vara att jag utsattes för nått dramatiskt i barndomen,
varför skulle jag annars utsätta mig för det här plågeriet?

Varför skulle jag annars sitta och lyssna på britney just nu, svettas i rädsla
för att mamma ska gå förbi rummet och råka höra mig eller desperat försöka
byta låt, medans mitt undermedvetna trycker på play ännu en gång.

Livet är bra orättvist ibland.


Comments
Postat av: Anonym

Brukar tänka precis samma sak.

2009-10-14 @ 10:11:13
Postat av: Anonym

//Elin

2009-10-14 @ 10:11:45
Postat av: Veronica

hahah söt du är! :'D dock så brukar jag komma på mig själv att sjunga britney och darin-låtar o_O läskigt, mycket läskigt.

2009-10-15 @ 23:41:22
URL: http://outofview.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0