Med en smula ironi

Dagen har tillbringats till att skriva klart en uppsats i filosofi, göra ett teoretiskt prov i matten,
spenderat way much time vid farmville + att jag & malin var väldigt kreativa & gjorde superfräna
kollage förut.. Kan lägga upp bild imorgon innan jag pallrar mig härifrån :-)

..shit, såg att klockan var halv 3 nu. Kanske är dags att inta ryggläge så man är
någorlunda utvilad imorgon trots att jag börjar halv 2. Aja, peace out!

PS.
Imorgon börjar tv400 sända buffy igen, repriser givetvis, but who's complaining?
Missa för guds skull inte det..!! Jag ska sitta bänkad. DS.


Comments
Postat av: Veralena

Du är jätte fin i det röda håret! Kom bara o tänka på det:)

2009-09-13 @ 11:38:06
URL: http://vdeak.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0