Saturday night

Eftersom jag & min kära syster spenderade hela fredagskvällen åt farmville (tragiskt, jag vet),
så bestämde vi oss för att pallra våra feta arslen ner på krogen på lördagkväll.

Började iallafall med att åka till patrik, inte för att jag varför egentligen(?), men där fixade
vi iallafall det sista innan vi skulle ta bussen vidare till stan. Synd nog så kutade vi som nå dårar
för att hinna med den, när vi inte ens visste när den gick? öh, ja vad ska man säga.

Vi hamnade sedan på förfest i stan hos jimmy, där vi körde charader och dansade utan dess like!
Skitkul verkligen, synd bara att syster min söp ner dannejävel, men annars så haha.

Till slut men inte minst, så hamnade vi på bk som vanligt. Var där till malin började waina om att
hon hade så ont i fötterna, så då mötte vi upp patrik och tog drive-in på max innan vi for hem!

Det där gör vi om snart!






Comments
Postat av: Elin

hamburgare efter man druckigt är man mums :D

2009-09-07 @ 21:25:12

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0