saturday

Överväger starkt att påbörja den stora högen med skolarbete som ligger och väntar på mig. Det måste
ändå bli gjort förr eller senare. Jag håller verkligen inte med om pratet att man tydligen skulle
få mer motivation mot vårterminen i trean när det är sista spurten som gäller. Snarare att det är tvärtom.
Helt ärligt så tror jag att jag aldrig har mått lika dåligt över skolan som jag gör nu. Känner en stor lättnad
över att det snart är slut, men samtidigt en stor ångest. Vad ska man göra efteråt när man inte har några
som helst mål överhuvudtaget? Bara tanken av att bli fast här i sundsvall gör mig vettskrämd.

Wellwell. Igår så tog jag och patrik först en sväng på stan för middag och åkte sedan och köpte godis
och hyrde två filmer. "Från andra sidan" och "Seven pounds". Den första kan jag verkligen rekomendera
men den andra var väll inte någon höjdare. Hade en supermysig kväll iallafall.

Nu ska jag försöka komma igång med skolarbetet, sedan ta fika med julia nere på stan. Peace out.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0