Med tiden kommer visdom

Är det bara jag som börjar se ett mönster med mina uppdateringar? Jag har alltid varit en nattmänniska
men för mitt eget bästa är det nog dags att ändra min extremt dålig vana innebärande sex timmars sömn.
Såg iallafall "when harry met sally" för ett tag sedan vilket gjorde mig förbannad över att jag inte sett
den tidigare!? Super mysig film och allt därtill med. Nu väntar jag mest på ett litet samtal innan jag slutligen
ska försöka ge mig på sängen.

 

Kvällens lärdom:
Att det underbara med livet är alla tester och motgångar som vi ställs inför. Utan att genomlida de svåra
stunderna hade jag nog aldrig utvecklats till den starka personen jag är idag, vilket jag är oerhört tacksam
över. All sorg och hat jag bärt har varit givande på det sättet att misstagten inte kommer upprepas igen.

Jag kommer aldrig heller känna ånger. Inte för ett endaste val jag gjort. Dessa har lett mig till där jag är
idag. Till denna fantastiska människa som jag egentligen inte vet vad jag har gjort för att förtjäna.
Min perfect match. Kommer alltid uppskatta verenda sekund som jag får dela med dig. Du är bäst patrik.


Comments
Postat av: Jenna

naaw, sött=)

2010-02-15 @ 19:48:16
URL: http://blogg.se
Postat av: Anonym

Bäst och starkast! Du är rätt grym du med gumman, älskar dig som bara den!

2010-02-16 @ 18:49:02

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0