Not fair

Ååh, vad onödigt jobbigt det här kändes..Märkte nyss att jag inte har någon februari månad där inläggen
ska sparas i mina arkiv?! Hur ska jag ordna det utan att behöva förstöra hela bloggen nudå?! Det tåls att
fundera på..

Annars har kvällen varit helt ok! Längtar dock alldeles fööör mycket tills på fredag. Inte till den helt
underbara engelska redovisningen om kurt cobain på 20 minuter som jag ska ha, utan det lilla hålet jag
ska förstöra mig själv med alldeles efteråt...

Nu ska jag lägga mig eftersom att jag ska vara på skolan imorgon 8.15. Det som står på listan är
personalmöte med projektgruppen, vilket är helt uuuunderbart när jag egentligen börjar 13.40..




Dagens bääästa:


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

Email: (not beeing published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0